סנט קיטס נוויס

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- סנט קיטס נוויס

נכס למכירה בסנט קיטס ה נביס

סנט קיטס ונוויס, או סנט כריסטופר ונוויס הקדוש, היא מדינה עצמאית של מרכז אמריקה המקביל ארכיפלג קטן שנוצר על ידי שני האיים של האנטילים הקטנים, סנט קיטס ונוויס. ההון הוא Basseterre. השפה הרשמית היא אנגלית.

ישנם יתרונות רבים ברכישת נכס למכירה סנט קיטס ונוויס. שתי האיים הקריביים מציעים הזדמנויות מצוינות לרכישת נכס למכירה, בית נופש או השקעה בנדל"ן.

הבעלות הזרה על הנכס מותרת בסנט קיטס ונוויס. ישנן שתי דרכים לרכוש נכס למכירה בסנט קיטס ונוויס: באמצעות רשיון לבעלות על קרקעות זרות ובאמצעות אזרחות כלכלית.

רכישת נכס למכירה סנט קיטס ונוויס הוא אטרקטיבי כי עם היופי הטבעי היוצא דופן שלה, חופים חוליים לבנים, הנוף המקסים ואווירה רגועה, כמו גם תרבות תוססת היסטוריה עשירה, סנט קיטס ונוויס הוא המקום האידיאלי עבור שמימי להישאר בקאריביים. כל זאת, בשילוב עם תוכנית האזרחות הכלכלית, הממשלה יציבה הכלכלה להפוך את סנט קיטס ונוויס אטרקטיבי מאוד עבור בעלי זרים.

הנכס למכירה בסנט קיטס ונוויס יש מחירים מתמשכים. זה יוצר שוק הנדל"ן יציב במיוחד בהשוואה למדינות אחרות, מה שהופך אותו אפשרות בטוחה שבה להשקיע את הכספים.

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

Cod. 20022

מכירה וילה, סנט קיטס נוויס, Frigate Bay, Frigate Bay, Frigate Bay

5,153,880.31ILS
מכירה
וילה

557.42 m²
הבית הזה היפה בית על צלע גבעה עם הנוף עוצר נשימה של האוקיינוס, צלע ההר וכמובן רויאל סנט קיטס מפרץ במפרץ פריגטה הוא למכירה. הבית הזה יש שלושה חדרי שינה...
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB